Als Junior Office Manager bij Maxdoro ben je de drijvende kracht achter de soepele werking van ons kantoor in Amersfoort. Je bent het aanspreekpunt voor zowel collega's als klanten en sollicitanten. In deze veelzijdige functie speel je een belangrijke rol bij het organiseren van dagelijkse behoeften, evenementen, kennissessies en personeelsuitjes. Geen dag is hetzelfde. Je wordt ingewerkt door en rapporteert aan onze Chief Happiness Officer. Wie is Maxdoro?
Je kent ons mogelijk van onze eigen software oplossingen (Incontrol, InSZicht, eLabgids en dé OpleverApp) en/of van onze klanten (zoals NS, Ahold, ABN AMRO, etc). De gedreven professionals van Maxdoro hebben maar één doel: Wij creëren de toekomst van digitale efficiëntie.
We zijn een organisatie dat in de scale-up fase zit. Met ongeveer 40 collega's werken we hard aan het succes van de organisatie. Weinig is in beton gegoten. Processen en procedures bedenk je samen. De lijnen zijn kort en dat betekent dat het makkelijk is om kennis op te halen halen en informatie te delen. Ook beslissingen maken doen we vlot.
Klik op de sollicitatie-button en wellicht zien we je straks bij ons op kantoor voor een kennismakingsgesprek.
Aan de hand van jouw sollicitatiebrief met motivatie nemen wij graag telefonisch contact met je op. Je kunt dan al je prangende vragen direct bij ons kwijt.
Als er een match is met Maxdoro en het profiel van de vacature, dan gaan we graag verder met je in de sollicitatieprocedure. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon die je door de hele sollicitatieprocedure begeleidt.
We plannen vervolgens graag met jou een kennismakingsgesprek in bij ons op kantoor in Amersfoort (of online). We leren elkaar beter kennen en kijken of we goed bij elkaar passen.
Als alles klopt en smaakt naar meer, dan voeren we graag een afrondingsgesprek met je, samen met één van de MT-leden.
Is het een match en is de liefde wederzijds? Dan krijg je van ons een passend voorstel!
Op de eerste werkdag wordt je warm onthaald en zal er in de eerste maand een uitgebreid onboardings-programma volgen. Welcome to the team!